Wednesday, January 27, 2010

geram !!

keadaan ni memaksa aku menaip benda ni walaupun aku taklarat sebenarnye..
kenapa kat setiap tempat kerja kat mane2 pun ade je mulut puaka?

mulut puaka yang jenis mulut jahat n menyampai2 cerita? ya ni terjadi kat ofis aku... tempat dirahsiakan hehe mane yang tau tu taula... aku geram okeh... dari aku bujang sampai dah nak beranak 2 asik nak mengaitkan aku je dalam sume hal apsal???
tak kisahla dari hal aku sendiri ke nak sibuk smpai kan hal orang lain pun aku pun kene jugak apsal?? nape tak salahkn diri korang sendiri? nape kne ade kaitan ngan aku? aku benci betol tau...

ini adalah sesi luahan hati tidak ade kene mengena dengan sahabat2 semua ok.. tq

2 comments:

  1. ngaper nana?jangan marah2 time ngandung ni..huhu

    ReplyDelete
  2. orang cam gitu memang tak pernah syukur...sabar ye nana. ada balasannye nanti.

    ReplyDelete