Wednesday, June 30, 2010

lain yang plan lain yang jadi...

hi sume...
harini nak cite ape ye kalau tak cite pasal diri sendiri yang menjelang nak bersalin ni kan.. emm pejam celik pejam celik lagi sebulan lebih je aku nak bersalin... padahal aku rase lame gile dahh.. Alhamdulillah setakat ni baby n aku sihat walafiat... aminn... next checkup hari isnin depan.. harap sumenye ok mcam biase...

ok ni bukan ape saje nak tunjuk bende yang aku beli haritu.. plan mulanye nak cari barang diri sendiri ...sekali tanpa disangka2 aku hanya beli pad bersalin je untuk aku .. lain sume barang baby.. ish teruk betol ingat kan bab baby dah setel tak payah beli ape dah sekali ade je aku terrembat heheh.. so layanla pic sekeping kat bawah ni ye ...moralnya disini..begitula kalo dah pompuan kan..msti otak tu pikir mcam2 bile membeli belah.. ade jeee nak kene beli heheh so mcam tula kisahnye kite hanya merancang tuhan yang menentukan heheh..


sedikit baju-tisu basah-towel-napkin-bedak segala-pad bersalin ( ni je aku punye )

* asal nak beli jamu tapi tak beli pun tadi lunch hour baru beli aku ajak hubby kejap ..nanti next entry aku letak pic jamu tu ye..


No comments:

Post a Comment