Thursday, March 4, 2010

bleeding

emm 2 mac haritu aku ade bleeding sket... time tu senja.. pastu aku bagitau hubby so hubby cakap rileks dulu g mandi solat sume kalo ade lagi terus g hospital.. so aku pun mcam biase la mandi solat bagai sume tengok tak ade ape pun tapi dalam hati risau jugak kan .. dalam pukul 9 lebih mcmtu time dah naik atas nak tido aku g toilet tengok ade balik bleeding tu sikit.. terus hubby suh siap sume g hospital..

disebabkan malam so aku terus jela g bahagian emergency .. pastu dah g situ bagi kad dr anjalai dorang pun call doc suh datang check aku ni .... HOSPITAL PANTAI PUTRI ADALAH TERBAIKKK heheh bukan ape sangat pantas dan baik2 nurse nye .. layanan diberikan tiptop!! tumbs up!! memang dulu pun aku kat sini je tapi ntah aku nak cakap jugak kat sini heheh sebab rase puas hati sangat2 tapi ni pada aku la orang lain tak pastila aku kan..
...
tak lame lepastu doc pun sampai n terus check scan sume bagai... Alhamdullilah sumenye ok.. tak ade ape yang serius telah berlaku... ape yang doc suruh die suruh aku rest betol2 kurang kan keaktifan aku heheh...

so dapatlah aku 3 hari straight mc sampaila harini next week la baru start keje balik.. emm tula citenye.. rest yang doc maksudkan adalah baring saja ye jangan banyak berjalan n berdiri n agkat benda berat sume jaga danish pun tak boleh.. doc suh anta babysitter atau suh hubby yang jaga....

sedih disitu kerana danish biasanye kalau aku tak keje die memang tak g school (umah babysitter) tapi disebabkan hal ni terpaksala die beralah kepada mama n adiknye uhuhuhu... sian die tiap2 pagi bile die kiss n babai je aku muke die sedih n heran nape la mama taknak jaga die sedangkan mama tak keje huhuhuhuh... hati seorang ibu mana la yang boleh tahan bile tengok mata anak yang layu je kan mesti sebak di hati kan ... walaupun sekerat hari je tapi keadaan tu lain mcam tau sebab danish memang pandai bile tau je mama or papa die tak keje die mesti tau die tak g school tapi bile die tengok mama die dah banyak hari kat umah die mcam pelik sikit n mesti muke sayu je nak g school. sedih sgt u all huhuhu... nthla aku sebak sgt22 huhuhuh.... sian die....

oklah aku nak kemas umah sikit2 ni kang nanti aku sambung lagi heheh rimas plak tengok mainan danish merata umah ni heheh.. ok tata..


No comments:

Post a Comment