Wednesday, March 24, 2010

laporan danish sakit....

paling yang aku taknak n takuti telah terjadi iaitu danish sakit sampai masuk ward.... baru2 ni danish selsema n batuk so tengok dah 2 hari tak ok2 malam 23hb we decided bawak die g emergncy pantai hospt. check2 sume doc comfirm kan yang danish mcm ada kahak kat paru2 die n demam.so terus kene tahan.. doc amik darah, xray bagai sume danish kene buat.. huhu sian die.. so kami pun bermalam la kat sini..

oleh kerana paru2 danish banyak kahak so kandungan oksigen pun agak kurang dari normal.so die terpaksa dipantau dengan serapi2 nye.. doc tempat kan kitorng kat satu bilik khas di dalam kawasan icu.. wahh scaryyy je dngarkan ...dan berlalulah malam kami dngan pengalaman ini..danish seprti biase tidak kenal erti sakit ke ape tetap aktif n banyak hal mcam biase heheh... syukur die ok n tak meragam..cukup time makan ubat cukup time tido cukup time main!! baguslah boy mama nihh..

pagi tadi doc lee selaku doc danish dari lahir telah melakukan pemeriksaan n mendapati danish telah ok... n berita baik danish akan keluar dari bilik ni ke bilik biase fuhh lega.. aku tak suke bilik ni rase mcam takut banyak wayar..berita baik jugak danish bukanlah asma!! ye itulah yang paling aku takutkan..mujurlah danish tak ade kene korek2 kahak ke sedut2 ke ape ke alhamdullillah.... danish cuma ada kahak dalam paru2 je so kahak akan hilang tapi makan masa sikit dengan bantuan ubat2tan.. syukur ku panjatkan kerana danish terhindar dari penyakit asma...sungguh scaryyy...

ok setakat ini dulu laporan nanti bile aku dah rajin aku update lagi laporan terkini... now danish tido... dan saya adalah boring...hubby plak balik umah jap g basuh kain heheh... nanti next post insyaallah saya akan menempek pic anak bujangku ini heheheh

ohya sekali lagi aku puji servis di pantai hospital ini!! 5 bintang untuk kamu!!! tumbss uppp!! dan juga kad takaful! sangat2lah berguna jika anak2 jatuh sakit!!!

No comments:

Post a Comment