Monday, September 27, 2010

itu aku

setelah beranak dua kenapa aku rase masa tu cepat je jalan????
hahahahahahah ntah ape2 kan... balik umah kejap je dapat main ngan anak2... bile kat ofis je terus rindu sama ini dua budak...

*aku malas nak edit bagai pic2 kali ini*

aku terlalu sibuk buat masa sekarang nih ... rase 24jam sehari adalah tidak cukup..
cuti sabtu ahad pun tak cukup hahahah gile tamak!
macam2 urusan diri sendiri serta urusan family aku uruskan...huh (nanti aku cite apekah benda yang aku lakukan sampai sebok gile tu ye bile ade mase nanti)
ape pun aku enjoy melakukan semua itu :-)

ini lah aku sekarang...syukur berat tengah berusaha untuk turun
hahah berat plak yang usaha kan ..tapi msih belum sampai ke tahap yang
dikehendaki huhuhu apalah susah sangat kan nak turunkan badan !!!!
takpe usaha tangga kejayaan...amin..


k jumpe di lain n3...nanti aku update pasal raye plak k.. tata



No comments:

Post a Comment