Sunday, September 26, 2010

kembali

betapa rindunya daku kepada kawan2 semua....
setelah agak lame aku diam kan blog ni kan...so sekrang sudah kembali dengan arena blog ni... untuk pengetahuan pada kawan2 yang ad dalam frendlist facebook saye... saye telah tidak lagi aktif dalam bidang facebook lagi buat masa ini... ini adalah kerana aku dah jemu dengan facebook (boleh tak?) tak tau la mybe selama dalam pantang ni aku asik hadap fb je sampai blog ni terabai kan ... serius aku memang jemu tahap dewa dengan facebook.. tak tau la kenape pelik kan?... em ok abisla bab tu.. so ape2 aku update kat blog ni jela lagi selesa kan..

ok tu saje pengumuman setakat ini jap2 lagi i update lagi tata....

masih belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat hari raya kepada semua rakan dan taulan ku .... i luv you all!! muah222

No comments:

Post a Comment