Wednesday, May 20, 2009

nikon d60

*aku tangkap gambo kamu kamu tangkap gambo aku plak ye wati heheh*

**mama danish**

*seperti biasa aku tetap obses dengan berposing :-)*

bznye aku ... dah lame tak update blog ni heheh..
hari ni n esok aku ade photografi course kat ofis aku je .. emm bagus sangat2 course nih, sangat2 membantu aku dalam arena fotografi yang paling2 aku minati .. harini memang bebaloi sangat2 sebab mcm2 skil aku dapat untuk aku gunekan d60 ku heheh.. k aku nak cite sikit pasal salasilah camera kesayangan aku nihh..
name die nikon d60, aku sayang sangat2 d60 ni sebab aku sangat2 minat dunia fotografi so aku sangat2 minat camera dslr so memandangkan keminatan aku agak serius, hubby aku belikan aku d60 ni untuk aku teruskan hobi aku ni n mempelajari ilmu fotografi dengan lebih profesional. heheh thnks sangat sayang sebab belikan d60 ni.... rase seronok sangat sebab sayang support hobi saye nii ..walaupun hubby aku tak minat mcam aku tapi die memng sporting jadi model aku, n support mcam2 ..
so tula sikit sebanyak cite nye heheh... nanti aku sambung lagi ek ... haa malam karang ade lagi sambungan course ni kat dataran ipoh untuk nite shot plak nanti aku upload k.

oh ye .. tadi aku tersempat suruh wati shot satu pic aku ngan d60 aku yang aku sayangi.. heheh
aku suke jadi cameraman tapi aku sangat suke orang tangkap gambar aku mcam mane tu ek? hahahah memang aku sensitif betol kalo ade lensa camera mesti aku posing nye hahah.. nyway thnks kakwati n abang poji sebab snap2 pic aku hari ni .. untuk pengetahuan kakwati pun pakai d60 gak. manakala abang poji pulak merupakan salah seorang sifu aku yang tak boring2 menunjuk ajar aku dengan free nye hahhaha....

p/s: luv u both (sayang+danish)

No comments:

Post a Comment