Thursday, May 21, 2009

setelah......


Setelah aku mengikuti kursus fotografi selama 2 hari ... dapatla aku tingkatkan sikit pengetahuan n skil2 dalam dunia fotografi ni.. oh ye aku amat2 berterima kasih kat cik amir n cik zambri yang telah bagi aku ilmu selama 2 hari aku blaja ngn dorang.. n a very2 special thnks to my hubby n my son coz teman kan saye g blaja sampai lewat malam... my hubby memang sporting sebab die selalu paham ape yang aku minat n bagi support kat aku dari segenap segi.
so far hubby tak penah sekat ape yang aku minat, yang penting jaga diri
sebab sekarang status dah berubah jadi mama n wife.
n walaupun dah kawin aku tetap macam dulu jugak.
syukur Alhamdullilah aku dapat suami yang memahami aku syukur2 sangat2 kepada Allah swt.


*inilah hasil tanganku*
sedikit sebanyak je aku letak kat sini heheh
**********
ni teknik bulb

teknik ni bleh gak gune untuk tangkap pic bunga api
**********

bungak kat taman DR
huhuhu boring btol taman nih heheh


kemboja yang dah luruh aku susun tepi tangga batu
************

pakai mangkuk pantry ofis aku

ada sumber yang boleh dipercayai melaporkan cabai2 ni lepas je sesi shot2
terus lesap sebab ade orang dah amik buat tomyam...hahahah siapakah diaa??


kesimpulannya kursus ni memang best
walaupun anjuran ofis je tapi disebabkan
komitmen setiap peserta yang tiada batasan so die jadi gempak siap malam pun
bleh turun n walaupun sibuk2 shot buat gosip tetap ada di selang seli kan hahah
siapakah pencopek cabai??
****************
**sekian terima kasih :-)**

p/s: i luv u both (sayang+danish)

1 comment: