Tuesday, May 26, 2009

luv guess..

ni adalah aktiviti masa lapang heheh.. aku boring sikit malam tadi sebab danish tido awal pastu tak ade bende nak buat sebab semalam luar biase sikit sebab kalo tidak aku mesti kelam kabut buat itu buat ini malam2 maklumla kan dah jadi mama n wife ni banyak la keje sikit bile dah kat umah tu.

tapi malam tadi sume tu aku dah setelkan dengan lebih awl n aku siap ade mase nak bersantai2 heheheh tula aku buat aktiviti membelek jam2 kesayangan aku bersama my hubby n aku tangkap gambar untuk kenang kenangan di hari tua hahahah ntah ape2 !!


aku n hubby same2 ade koleksi masing2 tapi sori ye sayang saye tak tangkap gambar jam sayang hahah saye jeles la sayang lagi banyak lagi jam dari saye heheh hubby suke dari brand esprit aku seperti yang telah sedia maklum semestinya guessla heheh ntahla memang jiwa aku ade pada brand ni baik jam, handbag r kasut memang kene design nye dengan aku untuk dulu kini dan selamanya,,


tapi aku tak adela pun banyak pun koleksinye saje je gatai.. tapi aku sempat tangkap pic jam je. untuk koleksi yang lain aku tak sempatla sebab nak kene susun2 plak emmm agak makan masela sikit heheh mcam jam ni senang jee..


nikon D60 - 1/10 - F5.6 - iso 800

slumber je aku pakai kain hitam koir untuk lapik jam ni
bagi menampakkan hasil yang elegent hahah
******************************
tiba2 ade plak teselit esprit kat tepi tu heheh
ni adalah hadiah hubby bagi kat aku time dalam pantang dulu heheh
tapi die beli brand diele heheh
anyway thnkss sayang..

******************************


p/s: Luv u Both (sayang+danish)

No comments:

Post a Comment