Sunday, July 26, 2009

hari isnin aku yang seronok.......hahahahahahah

hai kawan2 .. di sini saye nak kongsi keseronokan yang terjadi pada hari ini heheh..
di sebabkan punyala aku seronok..sampai n3 ni aku publish dulu hahaha padahal ade n3 yang aku nak cite ape aktiviti aku sabtu ahad lepas heheh yela kan dah sonok jakun sangat nak buat mcammane kan
nak tau kenape aku seronok sangat?

hahahahah aku sudah dapat hp baru tadaaaaaaaaaaaa.......
*
*
*
*
*

heheh walaupun tak seberapa tapi aku seronok sangat dapat hp nih...
tak sangka sangat dapat pada hari isnin yang indah ini... hahahah
aku girang dan riang hari ni...
ape pun thnkss sangat kat hubby aku yang memahami kehendak aku..
"thnks sayang i luv u...hadiah hari jadi jangan dilupakan ye"...(EDISI MEMINTAK LAGI)

jadi dengan ade nye hp baru aku nihh segala impian untuk memiliki hp
LG PRADA / IPHONE

haruslah dilupakan okeh.... dapat yang ni pun dah seribu rahmat!!
syukur kupanjat kan kepada ALLAH SWT..sebab dengan izin die
aku dapat hp baru...

2 comments:

  1. wa!!!!nk gak...best2..jeles u...

    ReplyDelete
  2. waa..bestnyerrrr...lg x btul la den tgk phone tu

    ReplyDelete