Thursday, July 23, 2009

mari menghabiskan duit

selaras dengan tajuk n3 nih.. memang aku akan melakukan aktiviti menghabis kan duit pada hari ni...pic duit kat bawah nih..aku main belasah je letak..aku pun tak taula mane aku dapat.. hahahah terima kasih ye pada tuan punya pic nihh...sebab bagi aku pinjam untuk letak kat entry aku nih..

harini aku plan ngan kakani (selaku rakan sepejuangan) untuk pergi ke jj...memandangkan harini tinggal aku berdua je dengan kakani kerana
rakan seangkatan yang lain telah bercuti..

banyak benda nak beli...huhuhu tapi ape pun yang penting aku nak cari stok makeup aku yang dah kering nih dulu...kali ini aku nak cari dari brand2 nih.. ini adalah kerana percubaan pertama telah berjaya menampakkan hasil yang memberangsangkan..oleh itu aku mahu terus memakai makeup dari brand2 ini... taknak tukar2 dah..



n mybe sedikit baju danish (benda wajib)..lagipun kat ipoh adalah kekurangan pilihan membeli baju kanak-kanak..tapi lantas dah aku terpegi jj nihh nak jugakla cari sikit kan habuan anak bujang aku tuh heheheh...



oh ya aku mendapati kasut merah aku sudah mcam tak sedap la...adakah aku akan mencari ganti ? huhuhu tengok la dulu kan tapi rase mcam perlu beli la... tapi tapi dan tapi adakah duit mampu mencukupi???

tapi aku teringin sangat nak kasut yang nihh

cantik bukan?.. tapi untuk pengetahuan semua
aku memang tak boleh pakai kasut jenis nih huhuhu kecewaa....
ini adalah kerna seni binaan kaki aku adalah kembang semangkuk...
berkaki kembang mcam aku ni sangatlah tidak sesuai pakai kasut seperti ini...
kaki akan sakit n jari akan timbul huhuhu buroookkkk!!!!!

No comments:

Post a Comment