Wednesday, July 15, 2009

JOM CANTIK2

aku telah kehabisan makeup... banyak alat2 makeup aku dah nak abis n haruslah dapat gaji nanti untuk aku membeli nya ... tak kisahla kan ape pun tu dah menjadi kemestian bile stok dah abis kene la kite cari lain kan untuk menjadikan diri menjadi cantik hehehe (cantik ke?)

ini adalah gambar hiasan ye..

tapi kali ni yang semestinye aku nak cari mascara yang sangat power tapi aku tak tau brand ape yang boleh jadi mcam tu hehe ape yang powernye adalah aku nak mascara yang boleh melebatkan bulu mata mcam kite ni pakai bulu mata palsu tapi sebenarnye masscara jee so sesape yang tau brand ape yang bleh bagi impak mcam tu sila la kemukakan okeh...sangat2 aku nak beli kalau die boleh menghasilkan pulangan yang mcam tu heheh....bukan lentik saje tapi boleh lebat heheeh sukenyeeeeee.....
ini adalah gambar hiasan ye..

aku akui memang banyak pilihan mascara tapi kebanyakkannye aku beli mesti tak jadi huhuhu rugi jee... tula aku nak tanye kawan2 sume mane la tau kot ade yang berpengalaman kan..

sesungguhnye aku sangat2 suke berbulu mata lebat seperti pakai bulu mata palsu tapi apekeheinye aku nak pakai bulu mata palsu ke ofis nihh....kang over kang heheh tak sesuai so tula aku nak cari mascara yang mcam tu tu kk tolong ye tinggalkan komen kat sini k sape2 yang nak rekemen...amatlah aku alu2kan.......

kenapa aku tak penah mcam ni bulu mata aku huhuhu

ini adalah gambar hiasan ye..

tapi bukan la mcam ni.. gerun temannn hahahahaah

2 comments:

  1. tak suka pakai mascara..macam berat jer mata bila pakai..paling suka pakai blusher ngan lip balm jer

    ReplyDelete
  2. heheh aku memang pakai maskra naurah kalo tak aku rase mate aku di bogelkan hahahh....

    ReplyDelete