Wednesday, October 7, 2009

hahah setelah disedarkan

mcam biase,dah menjadi rutin hidup untuk aku melayan blog2 sahabat blogger aku, tiba2 aku terpaut pada topik yang dipanjangkan oleh pn. cpm heheh.. kisah tentang blog yang ade lagu hahah lawakk gile...rupenye blog aku ni ade lagu weihh!!! boleh aku tak sedarr... yela kan seperti uols sume tau yang i ni kan agak rabun IT heheh aku pun tak ingat bile mase aku letak lagu kat blog nihh... heeheheh....kene plak pc aku kat ofis ni jarang aku pasang speker hehe tu yang aku rase aman je sekali aku on speker hah!!! hambik ko lagu blog aku seketoii keluor heheh..mahap la ye sume mak tak perasan heheheh...

ape pun thnks kepada yang telah menyedarkan aku heheh..patutla blog aku ni tak ade orang bace rupenye ramai yang getik ye heheh...ok harini aku dah buang pun segala lagu n maknenek heheh ....

No comments:

Post a Comment