Friday, November 13, 2009

edisi berjalan..

okay sume selamat berhujung minggu ya....
aku akan bercuti sampai lah hari rabu..emm saje je cuti2 malaysia..mcam kat entry sebelum2 ni kan aku cakap aku nak ke sini

and nak honeymoon lagi kan.... so disini lah destinasinye ... emm memang dekat je tak kemane pun heheh utara tanah air je kan heheh...

saje nak test hotel ni kan best ke tak..... nanti aku cite bile dah balik nanti..ape pun doakan kami sekeluarga selamat pergi dan balik...untuk pengetahuan semenjak aku kawin memang aku takpenah sampai ke penang ni ni kire 1st time la kitorang nak ke sini setelah kawin ni kan...

dan seperti biase honeymoon kami tetap diserikan dengan membawa anak bujang kami ye danish !!! sape kate bawak anak tak bleh nak honeymoon ??? as for us bawak anak lagi seri honeymoon we all..tapi masing2 mempunyai pandangan tersendiri kan so terserah lah heheh....


1 comment: