Friday, November 6, 2009

semalam aku tak keje

heheh semalam aku n hubby tak keje ye ...
so inilah aktiviti kami sekeluarga semalam yang bertajuk percutian tanpa motif....tapi aku rase sebab birthday aku kot kemarin hehehe...macam biase la kan aku n family ke lost world la ape lagi kat ipoh ni kan yang ade heheh... tapi kali ni aku pegi sebab nak g petting zoo yang baru je bukak kat lost world tu emm komen saye adalah best untuk kanak2.. bagus tempat ni..so kepada semua yang rase lost world tu dulunye bosan kini ok la sikit heheh..
#
#
#
#
#
sebagai mukadimah disertakan pic tuan punye blog dulu k, abaikan kete aku yang besepah kat belakang tu, maklumla kali ni kuar naik kete aku dah la sempit sampai pelampung anak aku pun tak muat nak letak kat bonet heeheheh..tapi senang parking punye pasal tula kete ini selalu kene blasah ngan my hubby..

budak yang paling seronok sebab ponteng sekolah semalam hehe..

sian hubby aku dalam kete mesti pic die tak ade..haa ni dah sampai dah ni..nila petting zoo.. time kitorang sampai ni hujan renyai2 tapi gagah gak menapak masuk kat sini.. danish seperti biase terpelihara dari air hujan ye .. tengok la tu payung die sorang je mak bapak abih basah hehehe..

ade mcam2 binatang kat sini memang comey2..hehe kalau uols bawak anak
comfirm dorang suke, tapi time ktorang datang kan time hujan so rabbit n banyak binatang lain dorang tak lepas coz takut demam heheh.. siap kite dibekalkan lagi makanan untuk bagi sendiri kat binatang kat sini.. best la.. ha pic kat bawah ni tempat ular,biawak n sewaktu dengannye.. i tak masuk ye ee geli aku kat luar je ambik pic ni pun dari luar ee geli aku kat atas ade ular kat bawah ade ular , biawak bagai eee yekk danish pun tak suke


ni aku lupe binatang ape, die letak kat dalam kaca, tapi jinak sangat...asik pic dorang je kan , pic i mane kan tak aci macam nih..
haaa baru aci mcam ni kan? tak payah sape2 menempek kat sini okeh heheheh biar aku secara solo..sian hubby time amik pic aku ni sume bende die pegang, payung,hp,anak lagi didukung..hehe nak buat mcamane kan dapat bini gile glamer heheh....sori sayang..
kenape lengan aku lagi besar dari batang pokok kat blakang tu?!!!!
belakang aku ni tempat rabbit tapi tak ade kan sebab rabbit sume
dalam umah kecik dorang tu kat belah kiri uols tu, beteduh sebab sejuk..comey heheh kalo tak memang dorang dilepaskan dalam kawasan tu so kite boleh bagi makan kat rabbi2 ni...next time aku datang time tak hujan bleh bagi danish main ngan rabbit.


pic kat bawah ni pulak kat tempat burung..banyak gak la burung, jinak2... tengokla tu hubby aku beria hehe...

danish penat duduk kejap, papa pinjam topi jap ek mama tu payung die sorang je....
sebenarnye banyak lagi binatang tapi tak sempat aku nak snap2 sume sebab hujanla,
mane nak dukung danish yang semangat tu, mane nak pegang payung, mane nak maintain rambut bagai kan kan kan heheheh..


ni time bagi ikan makan..danish la manusia paling seronok sekali!!!
ikan banyak sampai abis air kene kitorang basah baju aku!!!
danish punye seronok sampai nak makan makanan ikan tu
sambil baling dalam kolam ngan ikan ish anak aku!
dah aku jerit satu lost world tu hehe..tekejut ikan n binatang yang lain....
sian hubby kan aku tak payung kan die pun hehehe..
b4 tangkap pic nila aku jerit bagai nak rak tu!! pastu pandang camera maintain cun,danish
sebok ngan ikan die tu sorila nak tengok camera...
tula sikit pic ikan yang ade disamping tangan danish si pembaling
makanan, nangeh2 taknak bangun huhuh...



sekian sajelah pic kami di petting zoo lost world semalam
lepas je g sini kitorang terus terjun n tak adela pic ye sebab sume dah simpan dlam
locker..heheh



itu saje untuk n3 kali ini jumpe lagi di lain n3 heheheh...

2 comments:

  1. eh syok nyer petting zoo.. akak pun nak bawak anak2 gi sana la.. berapa charge masuk petting zoo?? kena masuk theme park dulu baru sampai petting zoo ke atau asing???

    ReplyDelete
  2. masuk petting zoo tu sekali je ngan theme park tu lepas g zoo terus terjun..

    ReplyDelete