Thursday, November 19, 2009

rumusan karangan

ape motif title n3 kali ni ek? heheh ntahla aku tak de idea nak letak ape hehe ..
cuma disini adalah cerita pasal aku g penang haritu kan heheh ...emm keseluruhannye sangat seronok.. so kite layan pic jela k .... sebelum tu aku mintak maaf dulu sebab kualiti gambar tak memuaskan emm yela kan kami bukanlah photographer bertauliah heheh...

ni sedikit sebanyak pic kawasan hotel

macam biase anak dan ibu harus didahulukan..

kemudian barulah bapak dan anak
heheh
danish mcam pakai uniform sekolah rendah kan heheh

sebelum turun lif snap dulu..
.pic pompuan kat belakang tu mcam

singa kan rambut die...aku tak taula name die ape tapi yang aku tau die penyanyi rock
emm name pun hard rock hotel kan so sume hiasan n lagu die sume nye rock..

danish baik sangat sepanjang kitorang kat sini, tak banyak ragam lansung
betul2 memahami yang mama n papa die dalam mood honeymoon....heheh
sekarang pun die dah pandai posing dah bile aku pegang camera die akan posing mcam ni..

lampu?? emm hubby cakap nak letak lampu mcam ni
kat dining hall
bile umah dah siap nanti
.

pic papa n danish lagi..

dengan jayanye
aku sudah naik 2kg selama aku kat penang nihhh huhuhu...


memori anak beranak...


2 comments:

  1. amboi hang..berjalan sakan no kat penang..tak mai singgah umah cek pun..

    ReplyDelete
  2. hahahaha haah kan aku terus je tak singgah memane pun tapi area sane teruk ek banjir.

    ReplyDelete