Monday, June 1, 2009

hari malas sedunia

hai harini aku memang malas la...
malas dalam segenap segi aku pun tak tau.

adakah kerana geng aku tak ade? (kakani- kursus / kakcor-mc n kaklela-mc)
so secara automatiknye semangat tu dah tak ade untuk melakukan ape2 benda pun..
keje banyak tak ingat tapi bile aku buat dalam keadaan malas die jadi mcam sesuatu hahahah aku pun tak tau nak cakap mcammane la ..

bile keadaan mcam ni aku lebih suka berangan dan mengingati
perkara2 yang dah lepas bagi mengisi waktu yang terluang
emm aku teringat zaman bujang aku laa
time tu aku serumah ngan kakani n kakyati.. best sangat time tu
kitorang dok kat umah untie yang sangat2 fussy
hampir setiap bulan datang boring gileeee...dahla sewa mahal tapi umah die lawaaa..

aku n kakani n kakyati selalu buat aktiviti yang best2
contohnye pasang lilin penuh umah heheh bestt. buat kek. makeup2. shopping2.
duduk kat depan peti ais (aku pun tak tau ape motifnye tapi memang layan)
masak2 makan2 haahahah memang best ..

tapi semua dah berubah masing2 dah ade hal masing2 sebab aku dah kawin, tapi sekarang ni aku tak la terasa sangat sebab kakani still satu ofis aku lagi n still menjadi kawan yang sejati n setia aku tapi kakyatila die dah tak ade kat ipoh ni die dok kat kl die pun dah kawin n dok sane huhu aku serius memang rindu gile kat die, ha lagi satu paling2 best ialah
edisi mengumpat bersama2 selepas balik kerja n gelak kuat3
memang adalah sangat nikmat!! (jangan contohi)

.... kepada kakyati kite selalu ingat akak
bile teringat akak mesti kite ingat kenangan2 kite ngan akk dulu
huhuhuh sedihh huhuhu

3 comments:

  1. hahah memang tak leh lupa kita pasang lilin penuh satu rumah n yg paling penting lepak depan pintu peti ais sengal kan... tp mmg best terbaiiikk laa.. rindu kat korang 2 org gak... sangat2

    ReplyDelete
  2. wah..fahana la..lama tak jumpa..camner leh jumpa my blog la ni..wah, dah kawin ni..kojer jabatan apa skang..?

    ReplyDelete
  3. haah la naurah aku pun lame betul tak jumpe kamu
    tau2 jumpe blog aku pun tak taula mcammane aku jumpe blog kamu...tula dalam2 boring2 jumpe gak kawan2 lame .. kamu keje kat ne sekarang? aku kat jabatan perancang bandar dan desa negeri perak kat ipoh

    ReplyDelete