Thursday, September 3, 2009

aktiviti hari ini...

tengahari tadi hubby ajak aku g kedai tayar..
die nak tukar tayar kete aku yang cabok itu ....
orang sebok nak tukar tayar balik raya jalan jauh kete aku pun sebok gak nak join ...
hehehe aku ikut je dah hubby yang nak tukar kan heheh...

lame gile weihh...ramai orang ..
aku tunggu kat waiting room boleh plak cine tu bantai makan... hampehh!!!

laporrrr leeeee tengok plak air die limau ais arghhhhhhh!!!!

haaa kat sini gak aku nak tunjuk sikit hasil manik2 kerja tangan ku yang dah siap untuk hantar kepada para pelanggan tetap ku ye hehhe....konsep design kali ini adalah konsep DATIN WANNABE hahahah saje je aku taruk konsep ni sebab aku pun tak tau nak bagi nama ape heheh....tapi yang penting pelanggan aku sume nak yang tebal2 n bling2 gitu...

ok sekian untuk tatapan pada kali ini... nanti bile aku rajin nak snap2 lagi hasil manik aku aku letak lagi ye tapi sememangnye aku jarang snap la sebab bile dah siap je terus aku letak dalam plastik n anta heheh aku tak suke la pegang baju orang lame2..

tapi bile pikir2 balik kan aku ade blog ape salahnye aku letak dalam ni kan hehehe....

ok ape pun selamat berbuka puasa kawan2!!

hari ni i tak masak yeeehuuuuuu!!! sebab ofis hubby ade buat majlis berbuka puasa heheh... tata.... (emm baju ape yang aku nak pakai jap lagi ek?)

No comments:

Post a Comment