Monday, September 7, 2009

hujung minggu

semalam n kemarin aku balik umah mama...
berbuka ngan mama n abah hehehe lepas rindu aku heheh...b4 ni aku balik umah MIL best gak kat sane meriah coz hubby ramai adik beradik sonok...n last week my turn plak balik umh mama lepak2 malas n makan2 menambah kegemukan..hehehe

mcam biase setiap kali balik umah mama hubby akan request kat mama nak mama masak ayam masak merah!!!! perghhh memang power n sedap gileerrr.... siap semalam mama bagi tapau lagi bawak balik hehehe bestla ma!!!.. tak sempat aku nak snap pic ayam masak merah mama hehe..

n seperti biase jugak danish bile balik je umah maktok(mama) n wan(abah).
danish akan menjadi manja extra.... mcam tu jugak bile balik nenek(mil) n atok(pil) ... sikit2 mengadu sikit2 buat muke pakse nangeh huh tak paham ape motif!! geram aku kadang tu dengan perangai die heheheh kadang geli hati heheh.....

ha time die tengah mengada2 tu aku sempat la snap pic die ...


tengok kan muke die saje buat2 pastu bile
lepas je aku snap die senyum sengih pastu sambung balik hehe
ntah ape2 manje lebih..



No comments:

Post a Comment