Monday, September 7, 2009

projek2 akan datang...

heheh sekarang ni aku banyak projek heheh.... mcam2
emm mulai sekarang ni aku kene sebok2 simpan duit / idea / n mcam2 bagai sume sebab nak mengesahkan umah...

Alhamdullillah hubby dah ke arah nak beli umah...syukur kupanjatkan ke hadrat Allah swt sebab sekarang baru ade rezeki nak ade umah sendiri...insyaallah...
umah kami siap mybe dalam tahun depan insyaallah.. ape pun kite hanya merancang Allah swt yang menentukan....

harapan aku semoga sumenye berjalan dengan lancar n baik2 saja... ok nila sikit pic area rumah aku yang sedang giat dibangunkan.... saje aku edit mcam ni biarla mcam gelap2 dulu kan heheh... nanti bile dah SAH baru publish yang terang2 heheheh....
baik tak payah letak kan kalo dah edit mcam ni... tapi suke hati akula kan...hehehe

ini adalah rumah sewa aku sekarang.... heheheheh tibe2 aku tejumpe pic nih heheh time ni danish baby lagi heheh....

ok sekian saja n3 kali ini...
aku juga tak boleh nak komen lebih2 dalam hal rumah ni sebab masih lagi dalam proses mcam2....sebenarnye hubby tak bagi aku publish kat sini tapi aku letak gak setelah aku pujuk hubby...sajela nak share2 seronok ngan kawan2 kan..betul tak??

No comments:

Post a Comment