Sunday, September 27, 2009

mood raya...

wahhh dah lame tak hupdate blog nihh heheh yela kan maklum le raye kan so blog pun raya la jugak heheh... ape khabar sume sahabat aku uols ok ke raye nih?? heheh
emm n3 kali ni tak tau la nak cite ape heheh

semalam aku g cari barang2 keperluan aku untuk menyambung kehidupan seperti biase heheh tanpa barang2 ni sume aku rase hidupku gelap hehehe...
emm ok lah nak cite sikit lah pasal raya minggu lepas kan... aku raya kat pahang umah MIL heheh sungguh meriah sekali.... memang tiap2 tahun aku n hubby akan beraya secara bergilir2.. emm walaupun raya kat pahang tapi tetap jugak balik perak pada raya ke-3 heheh so adil kan emm mcam tula untuk tahun berikutnye kalo raya perak dulu pastu raya ke-3 mesti balik pahang pulak ....


n raya tahun ni buat kali pertama nye danish memakai baju melayu hehe cute sangat2.. raye last year danish baby lagi so tak ade la baju melayu hehe..
ni la budak paling meriah sekali time pagi raye heheh
sebok suh pakaikan baju+sampin n songkok
mcam papa die heheh
ape yang papa die pakai die pun nak pakai jugak heheh geli hati
tengok gelagat si danish nih heheh
mama sayang danish sangat2 muah2!!!

*sampin tu mcam skirt kan hehehe ntah la tu la size paling kecik pun hehe*

dan seperti biasa aku akan selitkan pic yang mengandungi wajah diri ku heheh untuk memeriahkan lagi n3 kali ini

"i love u , u love me , we are happy family...
with the great big hug n a kiss from me to you ...
won't u say u love me toooo....."

No comments:

Post a Comment