Wednesday, July 21, 2010

hari ini

salam sayang semua....

harini aku rase semacam sangat... badan jadi lemah, tekak sakit n loya, kepala pening n pendek kata rase mcam nak demam pun ade.. tak tau la nape, salah makan ke ape ke ntah aku pun tak sure.. tapi nak kate sebab tak cukup tido mungkin jugak... lately aku sangat mempunyai masalah time tido.. tak penah cukup tido aku sekarang ni.. biasela bile dah hujung2 peknen ni mcam tula kan tak selesa disana sini.. huhu mungkin sebab tu kot aku rase tak sedap badan ni ..

takkan nak bersalin kot kan...heheh biarla cukup 38 weeks dulu .. skrang ni awl lagi baru 36++ weeks. ntahla tak laratnye laa.. tapi nak mc karang rasenye aku ni selalu sangatla mc sejak mengandung ni... aku takut bos cakap ape plak kan.. aku pun tak sure boleh ke orang nak paham aku time2 sekarang ni... emm sebabnye bile aku mc je n the next day aku datang ofis mesti bos buat muke hampeh kat aku ... huhhuh sungguh benci !!

oklah aku pun tak tau nak cite ape dah kepale pun dah ting tong!! ok tata..

No comments:

Post a Comment