Wednesday, July 7, 2010

jamu pilihan

harini ade mood sikit nak update... keje pun tak banyak sangat so bolehla curi time ni update blog kan..

ni cite pasal jamu... n3 sebelum2 ni aku ade cakap aku dah beli jamu kan.. so inilah set jamunya.. set herbanika bersalin NR... dulu NR ni nona roguy.. harapnye set ni best... yang paling best ramai yang dah berpengalaman pakai set ni dorang cakap tak akan ada masalah sembelit bile dalam pantang nanti... terpulangla kan pada masing2 ...mungkin ade yang cakap sesuai mungkin ade kate tak sesuai kan .. bagi aku , aku cuba je la harap2 berkesan untuk luaran dan dalaman..badan nak pakai lame n why not berhabis sikit untuk badan n kesihatan sendiri betol tak?


**aku yang gemuk**

1 comment:

  1. walaupun tak pernah amik the whole set tapi mmg produk ni bgus, until now saya still minum air akar herbanika...

    ReplyDelete