Thursday, August 20, 2009

baju raya...

dalam proses menunggu baju2 raya aku heheh...
sonoknyee tak sabar...tapi tailor aku cakap baju sume siap 1week before raye huhuhu mcam lambatkan...
disebab kan aku ni selaku penjahit manik so baju raye aku tu aku jait manik sendiri la kan heheh jimat sikit kan... tapi sempat keee???

tahun ni aku raya sakan sikit sebab aku dah boleh pakai baju fit2 sikit ... heheh tahun lepas punye raye aku tak leh melawa sangat sebab GEMUK SANGAT BADAN NIH!! maklumla kan lepas bsalin heheh...(alasan!)

apakah motif gambar ini ? heheh (hanya hiasan saje ok)

sekarang ni takla kurus tapi boleh la pakai fesyen2 sikit heheheh...tapi still kene diet n terus diet lagi heheheh... next year plak plan nak peknen so mesti gemuk balik kan time raye thn depan kan so kite belasah cukup2 raye thn ni okeh...

tema tahun ni adalah kaler biru ...
hahahah tak pasal2 ade pic baju kawin nih heheh sori ye pic tak kene mengene.



oleh itu sume benda adalah kaler biru pada hari raya pertama heheheh...biru di sana sini serba dan serbi hahahah...




orang ramai gile kan LV,GUCCI,FENDI n sewaktu dengannye tapi aku still ngan GUESS heheh...yela kan sebab aku tak mampu nak yang lain kan heheh....

n3 kali ni tidak dikepilkan sekali dengan set suami dan anak ye puan2 heheh bagila can sikit kat i kan heheh...bekobar2 aku bile bab raya nihh...

so setakat ni dulu perkembangan menjelang raya ye puan puan.. bile ade mase lagi akan bersambung episod ini ye...

ape pun selamat menyambut ramadan al-mubarak 1430h.sekian

No comments:

Post a Comment