Monday, August 24, 2009

bicara lauk lagi......

Alhamdullillah ... dah 4 hari kite puasa kan.... kejap je masa berlalu..
aku ni ape kene kan sejak puase nih rajin sangat le update menu2 makanan hehehe... ntahla saje je nak kongsi2 idea ngan kawan2 sume kan.... mane tau menu aku ni bleh bagi idea ke kan..(wahh perasan!)

semalam seperti biasa balik keje je aku terus bersilat masak kat dapur heheh....sampai umah dekat pukul 5.40pm..so aku kene la kejar mase kan takut tak sempat plak heheh..

so inilah hasilnye ye puan2.....

asam pedas ikan ala johor

sayur campur goreng + sotong

ikan goreng (hubby yang goreng)

telur goreng(hubby yang goreng)

buah-buahan


***************************

dan ini adalah budak kecik yang baik heheheh

syukur Alhamdullilah ...
danish sepanjang puasa nih
time aku n hubby berbuka die betul2 budak baik..
tak kacau lansung aku n hubby makan heheh...diam je
makan jagung di depan tv heheh tapi tuhan je yang tau
die bersepahkan jagung tu mcam mane
tu yang hubby bentang selimut sebesar2 alam
senang nak kibas2 jagung tu heheh...
tenkiu danish busuk mama muahh....


p/s: luv u both (sayang+danish)

No comments:

Post a Comment