Tuesday, August 11, 2009

edisi mengisi waktu lapang...

aku bz sejak menyemenjak nih.. yela kn bz ngan menjait manik la ape lagi heheh.... bile dah bz mula la mase ngan anak n hubbyi pun sedikit terjejas la kan... tak boleh la nak mcam biase bergolek2 bersama anak n hubby hahahah.... kesian sangat kat hubby n danish.. sunyi dengan kesenyapan mama hehe yela kan jait manik kenela diam kan nanti bertabur lak manik hehe.. mcam tula kan kalo gatal buat part time menjait manik...

sedar dengan itu sume aku telah mengambil jalan untuk berhenti atau bercuti sekejap dari kesebokkan ini sume untuk bagi mase penuh terhadap keluarga tercinta heheh

kang mengejarkan bisnes yang tak seberapa nihh family pun tah ke mane kan heheheh..

so layan la k pic2 nih sepanjang aku meluangkan mase secukupnye untuk orang2 yang dahagakannye sejak aku bz heheheheh..
aku meluangkan masa untuk duduk dan tengok dua beranak ni membasuh kete
(sori i tak tolong okeh heheh)


perhatikan budak bujang ini!!! selain daripada kacau papa basuh kete
die sibuk sangat angkut batu batan yang
tak seberapa tuhh untuk masuk kee dalam....


hah! masuk kan batu kedalam botol air merah nih!!
(maaf aku tak tau nak panggil ape)


kemudian aku meluangkan masa untuk pergi ke giant untuk membeli barang2 dapur yang dah abih..sepeninggalan aku bz kan heheh mcam la lame sangat...
time nih danish sebok jerit nak buah nak buah huhuhu...

balik umah rehat jap tido heheh..


aku pun sempat membuat n menjamu hubby
dengan masakan asam laksa
ala peranakkan hahahha... sedap tauu...



ni lah gaya seorang lelaki gagah ye menonton tv dengan
keadaan bilik yang agak bersepah dengan bantal2
.


itulah sedikit sebanyak cerita n lampiran tentang kisah aku lari dari kesibukan manik heheh...n aku pun puas hati dapat cover balik time aku dengan my family.. tapi baru aku perasan n3 kali nih tak ade plak pic aku kan kan kan...??

ape pun kat danish mama mintak maaf k sebab tak layan sangat danish n main2 ngan danish.... kat hubby plak.. saye mintak maaf ye sayang sebab sayang kene buat sume hal danish n tak dapat nak sembang2 gelak2 sangat ngan sayang heheh..sayang tengok tv pun sorang2 kan sian huhuhu... saye janji lepas sume nih setel kite mcam biase balik okeh ehehhe...

p/s: luv u both ( sayang+danish )

No comments:

Post a Comment