Wednesday, August 26, 2009

sedih lagi


aku dirundung sedih lagi dan 1001 penyesalan...
ini adalah ekoran daripada......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

haaaa ghairah sangat sepanjang puasa ni memasak macam2 bagai.... makan pun ghairah jugakkan ambik ko fahana!!!
pagi tadi aku timbang berat aku...berat aku adalah naikkkkkkk!!!! tidakkkkkk!!!!

takpelah takpayah la anda tanye naik berapa n sekarang brapa kilo... huhuhu tapi mesejnye adalah NAIKKK!!!

hah!! tak pasal2 pic danish timbang plak kuar heheh....



oleh itu moral nye dari n3 kali ini janganlah kite makan banyak bile berbuka....
dan aku telah menyesal...sesal dulu pendapatan sesal kemudian tiada berguna....
terlajak perahu boleh diundur terlajak jarum penimbang?????? FIKIR-FIKIRKANLAH...

kepada hubby :
"sila jangan gelakkan saye lagi ye
nanti saye takmo masaknanti ..haaa !!!"




No comments:

Post a Comment