Tuesday, December 8, 2009

good afternoon teacher...

mcam biasela kan tajuk n3 mesti tak ade kene mengene ...
actually aku baru je balik dari jumpe gynae aku biasela kan gynae yang same time peknen danish dulu dr anjalai kesayanganku ... lah beria ape kene hahahah... so far sumenye alhamdullilah sihat n ok ... baby kecik je em yelakan baru sangat lagi kan .. rahim sume ok.harap2 sume nye okla sampai bersalin nanti...

aku dapat kad baru, so monthly checkup dah pakai kad ni dah kad lame simpan saja okeh heheh...aku dijangka bersalin bulan ogos 2010.... hehehh bulan kemerdekaan!!!!! ....
syukur aku pun tak mcam dulu dah muntah2 mabuk sampai ke bersalin... kali ni setakat ini belum lagi ada tanda2 alah mcam dulu kalo tak aku rase sekarang ni aku dah tak ade dah nak update ape bagai... asik muntah jela .... walaupun usia baru 4 minggu aku alah sangat teruk time mengndung danish dulu..harapannye takla untuk kandungan sekarang...wahhh bahasaaaa....aminn.....

No comments:

Post a Comment