Thursday, December 10, 2009

PESAT!!

ini adalah muka terbaru saya setelah disahkan mengandung ...
walaupun masih baru tapi tahap tumbesaran badan saya sangat PESAT ye kakak2 dan adik2 sekalian.... segala baju kebaya, kurung moden semua tidak boleh lagi disarung kerana kain nye dah tak boleh cakuk hah!! ape kesss kann baru sebulan ngandung dah jadi mcamni bayangkanlah sendiri okeh...

masa pregnant kan danish dulu pun aku mengalami masalah badan yang same.... takpe la kan asalkan sihat sume kan...

tapi yang syok nye kali ni kan, aku lansung tak pening n muntah setakat ini !!! sungguh berbeza!!! kalau dulu memang time2 baru mcam ni sampai ke bersalin la ..... celik mate je muntah sampai ke malam. Alhamdulillah, setakat ni aku adalah sangat2 ok.... harapannye sampai bersalin la ok nye kan... kalo tak sian kat danish n bapak danish .....
alamak!! tekeluar pic ni plak heheh sori sayang hehehe luv u bebehh!!


danish so far sangat lah bagus sekali menjalani hari2 sebagai seorang bakal abang!!
cuma baru2 ni die demam agak kuat jugakla same naik dengan aku rupenye kami demam sebab danish nak jadi abang rupenye heheh....

demam pakej
(panas+batuk+selsema)

lepas je baik demam, sekarang danish dah pandai bawak diri n sangat senang diurus.. tak ade nak merengek tak tentu pasal.. n sekarang ni sangat sangat pandai dengar dah cakap orang heheh yang paling best sekali die sudah pandai mengurut orang heheh bile aku ckap "danish mama tak laratla picit kepala mama sikit" ....terus datang tanpa ade sekatan n terus picit kepala n siap cakap "sedap? sedap? sedap?" hah seronok bukan??? pendek kata danish dah bersedia la menerima orang lain dalam hidup die heheh ape kah bahasa ku ini? heheh

demonstrasi picit kepale....
anak saye sudah pandai berposing dengan bermacam2 aksi ye puan2 hehe


oh ya memandangkan aku due bulan ogos 2010 maka rumah aku pun di jangka memang siap sepenuhnye insyaallah pada bulan ogos 2010...heheh tak sabar plak rasenye nak pindah ...susah sebenarnye bile kite menyewa tau nak buat ape pun payah kan ....


nombor rumah ni no 7, hubby pilih sebab nak samakan tarikh kami kawin
070707 hehehehh



jadi di akhir kata cukuplah setakat ini saja n3 bergambar pada kali ini.... nanti bile ade pic terbaru lagi n cite terbaru aku akan publish kan lagi okeh....

3 comments:

  1. Xper leh jd mummy vouge nti..!~

    Salu org kata wnta time peknen nie lg terserlah kecekciannyer kn!!~

    ReplyDelete
  2. weh,elok jer aku nengok..tak berisi pun..comel2 jer

    ReplyDelete
  3. congrats ye. cantik umah u. comey je lah u preggy.

    ReplyDelete