Friday, December 4, 2009

pagi pagi

tak ade idea nak letak tajuk n3 ye puan2..
perut aku kenyang penuh dengan makanan pagi.. menu untuk sarapan pagi ni adalah, spegetti ala tekak melayu, nyum2 sedap dan pedas berapi... biasela kalo aku memang kene berapi la kalo tak pedas bukanlah selera saya yee.. heheh.gambar tiada ye sebab aku malas nk snap2.

harini ramai yang buat kenduri kan? kepada yang akan pegi kenduri di luar kawasan hati2lah bawak kete k, dont speeding...aku emm mungkin akan naik ke cameron kot.. heheh saje je jalan2 hilangkan bosan... ni sume plan my hubby la.. biasela hubby aku ni kan kaki jalan2 .. mostly every week die akan plan nak g jalan2..tak jauh pun dekat pun jadi asalkan ade aktiviti.. heeeheh aku selaku isteri yang manis hahahah ikut kan saja ya heheh....


kesihatan aku n danish dah semakin ok heheh nak g cameron ni dah pack dah segala ubat bagai.. takut plak kan kang malam kang buat nye aku n danish demam balik sejuk2 kat atas sane tu kan ..oklah aku nak g packing2 baju bajan sume ni heheh ok tata jumpe lagi nanti...

No comments:

Post a Comment