Wednesday, June 10, 2009

dah besar dah anak mama...

wahhh bunyi title n3 aku gempakkn heheh emmm yela aku tengok kan kejap je mase berlalu danish dah makin besar dah n makin bijak. Alhamdulillah syukur ku panjat kepadamu ya Allah dengan kurniaan mu ini..
pagi tadi kan danish bangun awal sangat, pukul 5 die dah bangun terus cakap "nak..nak.nak.." sambil sengih2 n tunjuk2 tv.maknenye nak tengok tv la tu..biasela kan semestinya saluran astro ceria !! heeh n lagi satu fav channel danish ialah astro oasis.kalo time pukul 7pm mesti die dok depan tv sambil minum susu layan 99 nama Allah, zikir2 b4 azan marghrib.. ok berbalik pada cite yang mule2 tadi lepas hubby bukak tv die pun tengok la cartun loppdiddo, tak sangka aku pagi2 buta pun ade cartun selalunye die layan time pukul 7 keatas time aku n hubby siap2 nak g keje.. bile waktu subuh dah masuk hubby pun mcam biasela ambik wuduk n nak solat emm anak bujang aku pun mengekor je papa die ke hulu hilir heheh.. hubby pun bentang la sejadah, n tibe2 danish pun sebok la cari sejadah die suh hubby bentang kat sebelah hubby(memang selalunye camtula). hubby pakai kepiah die pun nak jugak haa n dorang pun jemaah la ... heheh aku tak dapat join sebab time tu aku tengah readykan nasi n lauk danish nak bawak g sekolah (umah kaknani) .bile dah setel sume baru la aku mandi n terus solat..heheh aku dapatla snap2 pic anak bujang aku nih jemaah ngan papa die heheh cute....

melentur buluh biarlah dari rebungnya.......inilah pepatah yang bagus
bagus anak mama nih... sejuk perut mama tengok anak mama ni kecik2 pun rajin solat , semoga danish jadi anak yang soleh n baik ye sayang..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
alamak lupe plak nak tutup tv bile time cartun die dah start slumber terus pegi tengok tv
heheheh.. biasela budak2 kan ... emmm geli hati betul tengok perangai danish ni...
dah besar dah anak mama.....

dalam pukul 6.45 tu lepas die dah siap2 pakai baju sekolah (tukar baju tido) die tetido
depan tv sampai aku angkat masuk kete pun die tak sedar heheh....

p/s: Luv u both (sayang+danish)

3 comments:

  1. ala, danish..sejuk perut mak ko ngandungkan ko..cute nya..

    ReplyDelete
  2. naurah:KAHKAHKAH heheh bleh le kite bebesan nanti hahahah

    ReplyDelete