Wednesday, June 3, 2009

rupe2nye.....

Semalam ambik danish mcam biase dari sekolah (rumah kaknani -pengasuh). Danish pun mcam biasela sengih2 n terus nak pegi kat hubby sambil tangan kanan die pegang biskut n dalam mulut penuh biskut heheh..cute sangat.. kaknani cakap die mengamuk satu petang ,sebab lunch hour tu hubby pegi umah kaknani tu anta susu sebab kaknani call hubby suh anta susu sebab stok susu kat umah die dah abis so hubby pun antala kan, bile dah sampai tu hubby pun sempatla dukung danish kejap lepas2 kan rindu n die pun bagi balik danish kat kaknani n hubby pun pegila keje balik mcam biase. Hubby cakap danish ok je babai die.....

RUPE2NYE die menangis kuat n mengamuk2 n tersedu2 sedih sangat sebab papa tinggal die ... ala siann sangat kan hehe die ingat hubby dah nak amik die bawak balik umah kot heheh...

Berbalik daripada cite yang amik die mcam biase tu lepas keje n macam biase jugak danish dok kat riba aku , on d way balik umah tu tengok2 kunci umah plak hubby tetinggal kat car wash die so kami pun berpatah balik la pulak ke car wash tu nak g amik kunci umah n kunci kete aku sekali ade kat situ sebab hubby dah call dah toke car wash tu die cakap ade kat situ sume kunci tu n kami pun ke car wash tu danish mcam biasela pok pek pok pek sorang2 sambil acah2 aku n hubby heheh comeyy.. bile hubby turun je kete g jumpe toke car wash tu danish sebek2 muke die n terus menangis dan menangis sangat2 aku pun naik heran sebab die tak mcam tu ....

RUPE2NYE die nak ikut hubby n die mcam serik kene tinggal ngan hubby huhuhu (sangat2 anak papa) tapi peliknye die memang tak penah mcam tu sebelum ni ..

n bile hubby masuk kete balik hubby amik die dok kat belah driver pujuk2 die n die pun ok n diam dah tak nangeh dah.. pastu hubby past danish kat aku balik sebab die nak drive nak balik umah, danish ok tapi ade sedikit bunyi merengek (maaf aku eje salah). Danish hug aku mcam biase n main2 manik kat baju aku sambil kepala die toleh ke luar tengok kete2 time jem tu sambil buat2 bunyi2 heheh lepas tu dalam bunyi2 kete yang die buat tu tibe2 die diam je n ade satu bunyi lagi ...

RUPE2NYE krohhhh..... danish tidooo... hahahahaah memang lawak .. cute sangat sebab selalunye die tak kan tido time2 mcam tu n aku pun cam biasela pegang2 kepala die usap2 rambut die
pakai camera hp sebab tu mcam blur sket


RUPE2NYE danish demam la kawan2, huhu badan die agak panas patutla die lain mcam satu hari ni siannyee anak mama nii setelah banyak RUPE2NYE ........

tapi malam semalam danish ok sikit aku n hubby bagi die makan ubat n lap2 sket badan n letak towel basah kat kepala die n yang paling penting walaupun demam danish takkan lupe untuk request kat papa or mama die " buuuuu... aaahhhh"

n ble bangun pagi tadi nampak danish dah ok dah n tapi walaupun dah ok ubat kene gak makan takut demam datang balik .(pagi tadi tak sempat nak snap pic danish heheh sebab lambat)



p/s:luv u both (sayang+danish)

3 comments:

  1. fahana, anak ko dah setahun ke?cian dia..skang ni mmg musim demam..ko jelum kepala anak n badan sekali ngan air asam jawa..

    ReplyDelete
  2. anak aku dah 1 tahun 3 bulan em tula pasal sian die heheh weih kamu ni maintain jela dari dulu sampai sekarang cam tu jee heheh

    ReplyDelete
  3. fahana, betoi la..ko dah slim..cun lak tuh..aku maintain ker?huhu..kembang jap..sebaya la anak ko ngan anak aku..huhu..ko kejer kat mana skang?Gomen ker?

    ReplyDelete