Wednesday, June 17, 2009

geram yang terpendam......

kepada sesiapa yang ade terjumpa photgrpher ni atau lebih dikenali sebagai oni silala bagitau aku k.. sesunguh nye aku memang cari die sebab die dah jadi photgrapher wedding adik ipar aku dis lepas n untill now die silent jee tak ade kabar berita n satu keping pic pun adik ipar aku tak dapat sian gileeee.....

aku berasa bertanggungjawab sebab aku yang rekemen kan kat adik ipar aku si oni ni.. actually oni ni kawan aku time uitm dulu... sekali mcam ni die buat kat aku ...... geram gilee.... time die nak job ni bukan main lagi sekali dah dapat job ko buat taik plak mcam nihh... memang aku geram sungguh.....

untuk oni..... aku akan cari ko sampai aku dapat pic adik ipar aku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. teruknya..padan muka muka kena publish..garangnya ko nana..cam zaman sekolah2 dulu

    ReplyDelete