Tuesday, June 16, 2009

kakfiza telah mengTAG aku ... :-)

heheheh lawakla aku ni bukan reti sangat berblog ni sebenarnye sampaikan kakfiza TAG pun aku tak paham. pastu aku pun suh la kakfiza ajor aku.. terima kasih ye kakfiza yang cantik jelita kerana mengajar adik ni hahah walaupun kite tau mesti akak ade terdetik di jauh sudut hati kecik akak yang menyatakan "lorrr ishh takkanle benda simple pun tak tau" hahahahahahaah...

dan akan ku jawab semua persoalan yang telah diajukan heheheh..

1. 5 nama timangan korang...

sayang - hubby panggil i.
untie - panggilan untuk anak sedara belah aku (perak).
mak ta - panggilan untuk anak sedara belah hubby (pahang).
kakak - mama, abah, n adik beradik aku.
nana - kawan2 panggil saye

2. 5 sifat / tabiat buruk..

cakap kuat - rase yakin sebab jelas .
suke makan buah yang tak basuh - emm lambat kot kalau nak basuh2.
buat keje last minute - ya memang aku gemarkannye..
tak suke basuh pinggan - hahahah tapi terpaksa jugak buat sebab tak ade sape nak buat.
suke pakai kasut dalam rumah - hubby selalu marah sebab aku b4 g keje pakai kasut
siap2 dalam umah sebab nak tengok cermin,mane la tau kan sesuai ke tak kasut 2 hehe.

3. 5 makanan favourite..

asam pedas. nasi ayam. sardin. gulai daging - maktok buat je ( tapi maktok x boleh buat dah sebab die sakit huhuhu ) nasi goreng.

4. 5 subject masa skolah yang paling suka (termasuk lepas skolah lah yer)

perdagangan - aku suke betul subjek ni sebab cikgu tu best sangat.
bahasa inggeris - haa ni pun sebab teacher tu best. skirt teacher tu lawa2. i like.
sains - heheh aku score tau subjek nih.
bahasa melayu - cikgu jamilah .. saye sukela bahasa cikgu bile becakap ( bahasa baku ).
pendidikan seni - ya! kerana aku amat sukekan melukis n segala berkaitan dengan seni.

5. 5 benda wajib dalam wallet..

my kad.
gambar family
- sejuk je hati bile bukak2 je purse ade muke2 yang aku sayangi.
kertas kecik - senang nak tulis ape yang penting (sebab aku ni pelupa).
buku asb - senang untuk buat simpanan tiap2 bulan (simpan ke?).
lesen kete - sebab aku penah kene tahan ngan jpj tibe2 lesen aku tak bawak. haaa
gelabah la kejap tapi nasib abang jpj tu baik lepas jugak aku heheh.

5. 5 topik yang biasa dibual bersama pasangan / teman

shopping - sesungguhnye aku adalah hantu shopping so pekara inilah yang selalu aku
bualkan dengan hubby aku hahahah sian hubby tepakse layan sambil hati die ade
berbisik "habisla duit aku nih".
kurus - hehe aku n hubby selalu jeles2 tengok orang kurus heheh.
kecantikan - kakani adalah peneman setia untuk topik ni. terima kasih ye noeni hehe.
anak - bile balik keje je mesti aku n hubby sembang2 pasal danish, rindula, buat suara
danisla, n so on.
ofis - aku akan sembang pasal ofis kat hubby setiap kali balik dari keje, hubby amik aku
hari2 em masuk je aku dalam kete terus aku pok pek pok pek cite pasal ofis aku ape2 la
yang berlaku pada hari tu heheh..

6. 5 mangsa tag

wati - haa belajarla ko buat tag ni hahah
naurah - hahah aku main tuju je nih ye heheh jawab tau.
kakyati - lah kakfiza pun suh kakyati ek hhhe takpe la ek.
cik ayu - heheheh salam pekenalan.
mummy otai - juga salam pekenalan.



No comments:

Post a Comment