Tuesday, June 9, 2009

risau...:-(

huhuhu dalam minggu ni aku menjadi risau dan sangat risau
kenapa???... ini adalah kerna danish tak nak makan laa.. die tak nak makan nasik la
selalunye die tak mcam ni tau tapi sejak seminggu ni die sangat2 kurang makan. aku tak tau nak buat macam mane .. risau sangat. die lebih suke makan buah, biskut, roti, fries.etc tapi bukan lagi nasik mcam dulu..
mcamane aku nak buat ni ? ade tak sape2 boleh bagi aku cadangan ??? atau adakah anda juga pernah mengalami masalah yang sama ???? huhuhu sesungguhnye aku sangatla risau...

*
*
*
danishh makan la... mama risau sangat danish tak makan
ke danish nak mama buat rendang atau danish nak makan lauk mcam mama buat kat papa??
huhu berbagai persoalan timbul tatkala situasi anak seperti ini...
tolong la sis (ceewah dah mcam dalam majalah ruangan masalah remaja heheh)

2 comments:

  1. eee takutnye aku ade cacing ek? emm aku kene bawak la g jumpe doc kan ?

    ReplyDelete