Wednesday, June 10, 2009

danish tolong papa :-)

hai sume, danish nak cite sikit nih, kelmarin danish tolong papa siram pokok, danish rajin tau.. tapi mama tula bile danish kat luar je mesti mama cakap "danish baik2 tau" banyak kali pulak tu mama cakap huh. tapi danish pikir2 balik mama cakap macam tu sebab mama sayang danish kan? danish ni selalu tolong papa tolong mama tau, tapi mama cakap danish bukan tolong tapi tolong sepahkan tapi mane ade laa... danish nak jadi anak yang baik sebab tu la danish tak berat tulang ...tapi mama n papa selalu tak yakin kat danish nih heheheh.. untuk semua ni adela sikit bukti yang danish betul2 rajin ok selamat menjamu mate ye.. kepada mama n papa danish sayang sangat kat mama n papa tau, sangat2, banyak2 kali . muah2x

time ni danish nakla kene setting2 dulu ape2 yang patut b4 danish
tolong papa siram pokok

ok dah siap !!!
alamak berat la plak aduihh..(mama pun, nape asik tangkap gambar je tolongla ma)emm thnks papa heheh bestnye siram2..lalalalalalala
ok papa takpe susah2 je tolong danish, bagi danish buat sendiri ye, papa pegila sane k heeee..
macam ni la kalau dah jadi anak sulung kenala berdikari sikit kan,
danish nak bagi sume rumput2 ni hidup segar bugar ..heheh

kite kenala siram di semua kawasan ye puan2

oklah danish dah siap dah sume oklah malas la nak buat dah penatla danish nak
rehat pulak, mama nak susu...

2 comments:

  1. haah la untie naurah nanti danish tolong siram kat umah untie plak yee heheh kirim salam damia ye untie heheh

    ReplyDelete